Stage in Brisbane - Reisverslagen van Marjolijn Kock - WaarBenJij.nu Stage in Brisbane - Reisverslagen van Marjolijn Kock - WaarBenJij.nu

Stage in Brisbane

Ik ga hier onderzoek doen naar de reden van het aanspoelen van grote groene schildpadden in het noordoosten van Australië. Er zijn nl erg veel aangespoelde schildpadden gevonden waarvan diegene die nog leefde neurologische verschijnselen vertoonden. Het enige wat ze tot nu toe weten is dat er een hoge concentratie van kobalt in de schildpadden is gevonden, maar daarmee houd het wel een beetje op. Dus het wordt een hele uitdaging om er verder iets uit te halen! Ik krijg hiervoor een aantal bloedsamples, ook van een schildpad die genezen is, en ga daarmee eerst kijken wat er nou eigenlijk verder in dat bloed zit. En na elk stapje zien we wel weer verder...

Verder hoop ik natuurlijk nog veel meer te zien van de stad en van daar buiten...

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2015

Weer thuis...

16 Februari 2015

nog maar 2 weken!!

29 November 2014

november

31 Oktober 2014

Oeps!

03 September 2014

alweer een maand verder...
Marjolijn

Hoi! Op dit moment zit ik in Brisbane, Australie, voor 6 maanden stage bij het National Research Center for Environmental Toxicology (Entox). Ik zal proberen regelmatig wat op deze blog neer te zetten, maar help me er gerust aan herinneren als het weer een tijdje geleden is dat jullie van me hadden gehoord ;) Liefs, Marjolijn

Actief sinds 26 Juni 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3411

Voorgaande reizen:

25 Juni 2014 - 27 Februari 2015

Stage in Brisbane

Landen bezocht: